środa, 20 lipca 2016

ZAPOWIEDŹ!

Chciałabym bardzo serdecznie zaprosić wszystkich fanów Dramione do czytania mojego pierwszego opowiadania! (na razie nie będzie on oczywiście fenomenalny, ale z czasem będzie coraz to lepiej!)
O czym będę pisała?
Oto kilka informacji dotyczących mojego Pogromcy Małych Malfoyów:

  • Akcja opowiadania rozgrywa się podczas siódmego roku nauki w Hogwarcie, wojnę oczywiście wygrała tak zwana jasna/dobra strona. Hermiona razem z przyjaciółmi postanowiła wrócić do szkoły, dokończyć swoją edukacje. Nie tylko ona, do szkoły wraca między innymi: Draco Malfoy, Pansy Parkinson, Blaise Zabini, Teodor Nott, Astoria Greengrass, Daphne Greengrass i wielu innych. Opowiadanie będzie dosyć specyficzne pisane. Nie będę ograniczała się do opisywania relacji między tylko Hermioną, a Draco. 


Mam nadzieję, że opowiadanie się spodoba. Już niedługo zapraszam na Prolog. :)
Zakładki: "Sowia poczta" (gdzie będę podawała zazwyczaj termin następnego rozdziału) oraz ''Rita Skeeter wraca do akcji'' (gdzie będzie zawarty opis poszczególnych bohaterów) są w trakcie realizacji.


Vinci

27 komentarzy:

  1. Zapowiedź niewiele mówi i jest bardzo schematycznie. Wszystko zależy od tego jak poprowadzisz akcję. Jak na razie mam mieszane uczucia ale mimo to życzę powodzenia
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Schematycznie, bo to mój pierwszy blog i te zapowiedź wzorowałam na innych po prostu. Prolog, który ukaże się już niedługo do schematycznych na pewno nie będzie należał. Ja także pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ten pomysł! Ktoś może powiedzieć, że to dość klasyczne dramione, jednakowoż ja lubię takie najbardziej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć twój styl pisania i trzymam kciuki, żeby było dobre! Czekam z (nie)cierpliwością na prolog i pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytając tak pozytywny komentarz!^^ prolog ukaże się jeszcze w tym tygodniu. Mam nadzieję, że mi że jest bardzo ee dziwny spodoba się Wam tak jak i mi. Dziękuję za wspaniały, motywujący komentarz i cieplutko pozdrawiam! C:

      Usuń
  3. Bardzo fajna zapowiedź. Czekam na prolog 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedź bardzo mnie zaciekawiła. Chętnie będę czytała twoje opowiadanie. Czekam na prolog. Zapraszam również do siebie, już niedługo pojawi się rozdział trzeci. ^^ http://dramione-lovenevergoaway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, miło mi się czyta nawet Twoje komentarze. Prolog jak już niejednokrotnie wspomniałam ukaże się niedługo. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz sie nie mogę doczekać prologu. Podoba mi sie fakt ze ciagniesz kilka wątków a nie tylko jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że prolog nie zawiedzie. ^^

      Usuń
  7. Najbardziej zaciekawił mnie tytuł. Czekam na prolog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo się pojawi!

      Usuń
    2. Mam nadzieię, że Dafne i Astoria nie będą pustymi plastikami, co kleją się do Draco.

      Usuń
    3. Podzielam opinię Nyks23 :D
      Pozdrawiam,
      precious-fondness.blogspot.com

      Usuń
    4. Hmm Daphne u mnie na pewno taka nie będzie. Co to Astorii to wziaż zastanawiam się nad jej rolą w "Pogromcy"

      Usuń
  8. Najbardziej zaciekawił mnie tytuł. Czekam na prolog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na prolog, bo to on jest tutaj ważny! Pomysł jest dobry, jestem ciekawa jak wykonanie! :D
    Życzę powodzenia,
    precious-fondness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tytuł opowiadania bardzo zachęcający :D Mam nadzieję, że opowiadanie będzie równie świetne, jak on.
    Czekam na prolog i życzę dużo weny!
    Pozdrawiam ;) Johanna Malfoy
    non-canon-ships-are-better.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, prolog już niedługo. Także pozdrawiam cieplutko! ^^

      Usuń
  11. Dodałabyś gadżet obserwatorzy bo bardzo chciałabym dołączyć i byłaby taka informacja na bieżąco :)
    Pozdrawiam,
    MadzikM
    http://socolddramione.blogspot.com/
    https://dramione-pojednejstronie.blogspot.com/
    https://dhpbpmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ogarnę bloggera i będę wiedziała jak to dodać to to zrobię. Ja też pozdrawiam! ^^

      Usuń
    2. Musisz wejść w Układ, potem kliknąć Dodaj gadżet, i zapisać.
      Tak w ogóle to ciekawi mnie tytuł... Ach, ten Blaise, czego on nie zrobi, bo " bez szaleństwa nie ma zabawy ".
      Czekam na pierwszy rozdział .
      Pozdrawiam i życzę weny.
      Karolina :D

      Usuń
    3. Już to zrobiłam. (Tak mi się przynajmniej wydaje) prolog i pierwszy rozdział już niebawem. Dziękuję, także pozdrawiam! ^^

      Usuń
  12. Hihi, cieszę się niezmiernie!☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie.
    Pozdrawiam, Equmiri
    stowarzyszenie-harryegopottera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon